wtorek, 29 maja 2012

Biżuteryjna inspiracja naturą

Lato za pasem więc postanowiłam zrobić biżuterię lekką pasującą to letnich sukienek (może w końcu jakąś sobie kupię ;)) No a do takich strojów pasuje lekka biżuteria i najlepiej z naturalnych materiałów.

Na pierwszym zdjęciu są komplety (naszyjnik + kolczyki) z masy perłowej. Kolor turkusowy ładniejszy niż myślałam ;) co mnie bardzo bardzo cieszy. Bigle oczywiście srebrne bo metalowych nie mogę. 

Na drugim zdjęciu kolczyki z piór zielonych no a w planach inne kolory również. Zrobiłabym od razu ale niestety zamówiłam za mało bigli a do wykręcania swoich mam za cienki drucik więc muszą troszkę spokojnie poczekać. Do tego kolczyki dla znajomej, krótkie bo takie chciała z sieczki "Noc Kairu" świetnie się mienią granatowym srebrem.

Mój ulubiony najszyjnik z muszli, od dawna się do niego przysiadałam tylko nie miałam koncepcji no ale w końcu jakoś sam wyszedł + kolczyki z tego co zostało.

No i w końcu znalazłam czas aby zrobić breloki z piór. Pióra leżały u mnie już jakieś 3 miesiące tylko jakoś czasu było mało aby się za to zabrać. Fajnie wyglądają przyczepione do torebki ;)







4 komentarze: