wtorek, 20 listopada 2012

Koralikowe twory i coś jeszcze

No to kolejny post troszkę monotematyczny - twory koralikowe. Na pierwszy rzut pokażę Wam mój pierwszy koralikowy naszyjnik, który zgłosiłam do konkursu:








Poniżej widok z drugiej strony "medalu". Naszyjnik jest wykonany jak widać z koralików TOHO i z agatu pomarańczowego.



No a żeby nie było, że się nudziłam ;) to jeszcze zdjęcia kolczyków, jakie udało mi się zrobić.








Mam nadzieję, że się podobają ;) Życzę wszystkim udanego popołudnia ;)

Wszystkie sugestie co mogę w przyszłości zmienić jak najbardziej mile widziane ;)

Do następnego postu, który czuje, że już niebawem powiniem zagościć. I jeszcze tak na koniec chciałabym serdecznie podziękować Weraph za sugestie co do obszycia koralikami metalowych końcówek naszyjnika. Może nie wyszły idealnie, ale jak na pierwszy raz to jestem zadowolona bo naszyjnik nabrał wyrazu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz