piątek, 7 grudnia 2012

Wyplatanek ciąg dalszy

No i się doczekały publikacji na blogu moje nowe prace. Zrobione jakiś czas temu no ale w nawale obowiązków jakoś nie było jak je tu umieścić. Na pierwszy rzut bransoletka ze szklanych koralików typu bicone w ślicznym błękitnym kolorze, szklanych białych perełek i TOHO jak najbardziej srebrnych (niestety nie pamiętam koloru). Zapięcie magnetyczne. W zamyśle bransoletka miała wyjść delikatnie zimowa, a czy wyszła poddaję to w Waszą ocenę.







No i komplet z Fire Polish kolor amethyst, miała wyjść bransoletka ale jakoś nie szło mi jej wyplecenie więc wyszedł komplecik - kolczyki + podwieszka. W środku znajduje się metalowa kulka aby można było lepiej umieścić koralik na biglach i krawatce.







No a że zostało koralików na jeszcze jedną kulkę to zrobiłam zakładki do książek. Uwielbiam czytać więc są jak znalazł - fioletowa już jest w użyciu ;)






Zastanawiam się również nad kupnem namiotu bezcieniowego. Jak ktos taki posiada to było by miło poznać opinie na temat powyższego. Chodzi mi głównie o wymagane oświetlenie przy takim namiocie no i czy zdjęcia nie wychodzą ze zwykłej cyfrówki żółte jak się stosuje właśnie oświetlenie sztuczne, bo mój aparacik przy takim oświetleniu sztucznym (świetlówki w pokoju) robi żółte zdjęcia i nijak nie mogę się tego pozbyć.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz