czwartek, 19 stycznia 2017

Trochę zaległości...

Witam w Nowym Roku ;) Nie było mnie szmat czasu, najpierw operacja, potem nerwy na oczekiwanie wyniku hist-pat, co trwało aż dwa miesiące, chore zatoki, Święta, i to nic nie robienie (musiałam uważam na szwy, żeby w środku nie porozrywać) wykańczało mnie ;) Tak w napływie weny zrobiłam sobie szalik na drutach (włóczka z odzysku, z mojego starego szalika). Tym razem motyw liści. Zdjęcia są zrobione już po zblokowaniu ale jakaś uparta ta włóczka i powraca sama do kształtu przed, przez co wzór niestety jest mało widoczny ;) Wzór zaczerpnęłam z gazetki Wzory na druty. Kolekcja dla fanów dziergania; Sabrina wydanie specjalne 4/2016 (ja kupiłam ją tutaj)






W tym roku również udało mi się zrobić coś nowego na choinkę ;) 5 szt. gwiazdek, tym razem utrwalałam wikolem, a nie jak zazwyczaj Ługą bez rozcieńczania ;) Wzór na gwiazdkę znalazłam w grupie na FB Wzory, które mogą się przydać (czy jakoś tak) - mnóstwo tam tego jest, ale jak ktoś by chciał to mogę na maila podesłać ;)





To na razie tyle, jakoś wena mnie opuściła całkowicie a na dodatek mam jakieś depresyjne dni. Za dużo chyba mam ostatnio na głowie po prostu ;) Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;) Do następnego ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz