poniedziałek, 15 kwietnia 2013

Zostałam wyróżniona przez Madę

Bardzo dziękuję Madzie za wyróżnienie. Jej twórczość możecie znaleźć pod tym adresem http://mada-art-vision.blogspot.com






Moje odpowiedzi na pytania:
1. Jakiej słuchasz muzyki?
Głównie starego polskiego rocka oraz ballady gitarowe (Shout, Stare Dobre Małżeństwo). Od czasu do czasu również pop

2. Jak się relaksujesz i przy czym?
Książka Jonathana Carrolla (nie ważne jaka, uwielbiam wszystkie ;) ) kubek gorącej zielonej herbaty i ciepły kocyk. A jak na to brakuje czasu to wystarczą mi ramiona mojego chłopaka.

3. Blogowanie jest dla Ciebie…
Sposobem na to aby pokazać co tworzę

4. Jaka jest Twoja największa pasja?
Uwielbiam historię starożytnego Egiptu

5. Czy masz jakiś patent na tzw. babskie smuteczki?
Najlepsze dla mnie to chyba ploteczki i gadanie o głupotkach przy kieliszku pysznego likieru

6. Marzy mi się…
Wyjazd do Egiptu na wykopaliska

7. Czy robisz zakupy w sklepach internetowych?
Tak oczywiście!!!

8. Jaką książkę polecasz na długie, zimowe wieczory?
"Zakochany anioł" Jonathana Carrolla - wciąga na maksa

9. Na jaki film wybrałabyś się po raz drugi?
Po raz enty Dirty Dancing ;)

10. Jaki prezent sprawiłby Ci największą radość?
Taki prosto z serca

11. Ulubione kwiaty?
herbaciane róże


Moje pytania:
1. Z jakich produktów najchętniej tworzysz?
2. Co sprawia Ci największą radość?
3. Twoje ulubione zwierzę?
4. Tworzenie jest dla mnie...
5. Jakie strony internetowe przeglądasz naczęściej?
6. Twoja ulubiona książką z dzieciństwa?
7. Co najbardziej lubisz gotować/jeść ?
8. Twoje ulubione miejsce na wakacje?
9. Jakbyś miał/a możliwość wyjechania w dowolny rejon świata, gdzie by to było?
10. Twój ulubiony program w TV?
11. Najchętniej...


Nominowane blogi:











3 komentarze:

  1. Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie, naprawdę bardzo mi miło :):):) Jeśli nie masz nic przeciwko, na pytania nie odpowiem, bo dostałam już kiedyś to wyróżnienie i gdzieś się tam rozpisywałam o sobie... a generalnie wolę pisać o koralikowcach, niż o sobie ;) Ale w ramach pytania 7. - najbardziej lubię gotować (i jeść!) vege-lasagnę i właśnie udaję się do kuchni w celu przygotowania obiadu na dziś. Pozdrawiam ciepło i dziękuję raz jeszcze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ogromnie dziękuję za nagrodę! I proszę o wybaczenie, ze nie podejmę zabawy, ale też już mam taki banerek i odpowiadałam na pytania :) Miłego dnia!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za wyróżnienie. Miło mi że jeszcze mnie ktoś podczytuje :D

    OdpowiedzUsuń