poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Po długiej nieobecności...

Tak się czasem zdarza, że nie ma się czasu dosłownie na nic. No ale cóż mam nadzieję, że teraz uda mi się częściej bywać i zamieszczać nowości na moim blogu. Poniżej kilka koralikowych tworów.


Zacznijmy może od kompletu naszyjnik + bransoletka. Całość zrobiona jest głównie z TOHO 8/0 Matallic Hematite, swoja drogą to naprawdę śliczny odcień ;)  Kulki są wyplatane z dwóch kolorów różu: TOHO 11/0 Innocent Pink oraz TOHO 8/0 Silver-Lined Pink. Kuleczki przy bransoletce są wyplatane ze wzoru na kulki przestrzenne, zaś w naszyjniku jak widać normalnie oplotłam kulki.








oraz wersja naszyjnik jako bransoletka, jeżeli ktoś lubi duże formaty ;)







No i taka zwykła bransoletka, po prostu bardzo spodobał mi się odcień tych koralików i nie mogłam się oprzeć aby zrobić ją jednolitą ;) Bransoletka zrobiona jest z TOHO 8/0 Silver-Lined Milky Pomegranate






No i na koniec bransoletka, którą skończyłam dosłownie wczoraj. Miała być początkowo zielona z granatowym zygzakiem ale w trakcie nawlekania koralików na nitkę było widać, że w tej konfiguracji nie wystarczy mi zielonego więc postanowiłam od połowy odwrócić kolory i wyszła bransoletka pozytyw/negatyw. Wykorzystane kolory to: TOHO 8/0 Ceylon Celery oraz Transparent-Frosted Cobalt a także TOHO Magatama Metallic Hematite.





Pozdrawiam oczywiście wszystkich odwiedzających ;) U mnie dzisiaj piękne słoneczko więc i Wam również życzę pięknego dnia i oby wiosna w końcu zawitała ;)

6 komentarzy:

  1. Komplet super!! a zygzak to fajny pomysł. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, zostałam nominowana, wyróżniona, czy jakoś tak. Trochę z tym zabawy, ale od czasu do czasu pobawić się można, więc zapraszam Cię do mnie po tzw. "Wyróżnienie".

    Pozdrawiam

    PS
    Piękne bransoletki - takie bogate!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletkonaszyjnik pierwsza klasa ! :) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;) no tak wyszedł fajnie tylko mocno pracochłonny był ;)

      Usuń